I AM BACK…

Salamun’alaikum…

Hey…I’m writing… (that means I am back from my extremely busiest days, huhu…).

Alhamdulillah, syukur pada Illahi kerana masih lagi diberi kebenaran untuk hidup dan seterusnya beramal bakti soleh kepada-Nya kembali sebagai tanda seorang hamba.

Agak lama juga penulis tidak menulis di ruangan ini dek kerana kekangan masa yang sentiasa cemburu. Selama tempoh ini tidak bermakna penulis langsung tidak aktif di dalam blog ini, ada juga mencuri sedikit masa bersama-sama memeriahkan ruangan diskusi. Terima kasih kepada teman-teman yang memeriahkan ruangan itu selama ini.

Dlm masa kita sama2 bz..mungkin dr 24 jam y Allah bg..leh luangkan masa sikit untuk tulis artikel..

Komen seorang insan kepada penulis baru-baru ini. Dan syukur baru kini ada peluang mencoretkan artikel.

……………………………………………

LOLIPOP berkata kpda COKLAT , “kita ni manis kan?

COKLAT m’jawab “awak ingat kita ni dah cukup MANIS, tgk org yg baca msg ni..lg MANIS..tgk 2,dia senyum-senyum,,, MANIS nya…………..

Satu e-surat (email) yang penulis terima baru-baru ini. Dalam kesibukan penulis, syukur masih ada teman yang cuba menghiburkan hati. Seorang teman sejawatan, walaupun masing-masing sibuk dengan tanggungjawab sempena awal kemasukan semester dan pelajar baru, masih juga mampu ingat dan menghiburkan teman-teman yang lain.

Alhamdulillah, selain seorang teman insan istimewa yang berada di kejauhan, Allah kurniakan seorang rakan yang baik, tempat sama-sama berkongsi cerita.

Apa cerita, ada berita-berita baru dan terkini?” itu soalan yang sentiasa dikemukakan setiap kali bersua.

Cerita macam biasa, sibuk…hehe.

……………………………………………

Mikaeel dah meninggal dunia, tiada galang ganti dia tu,” luah seorang rakan.

Memang tiada ganti, legend dia tu,” tambah seorang rakan yang lain.

Siapa kata tiada pengganti? Ini penulis bawakan pengganti yang tidak kurang hebatnya. Enjoy

One Response

  1. Geli mat!!!??
    sure..saya pun dah tengok video klip ni..lawak je lebih

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: