ISRAEL : A LUNATIC STATE

Salamun’alaikum.

Some videos to share along for the current world issues.

…..

Recently Turkey sent aid ships to Gaza. The aid ships were attacked by Israel forces. See a news report by Russian media on this shameful act by Israel.

…..

Author : Watch carefully our flag (Malaysia) was there. Proud of that.

10 Responses

  1. what a shame n lame country liked Israel
    agreed with that
    Israel a lunatic state

    by the way, I’m proud to be Malaysian

  2. salam..mofas n yg lain2…nk mintak sedikit komen psl this article….ermmm..

    http://www.dinar-emas.com/vatican.html

  3. article ni mmg panjang
    dan perlukan penguasaan ilmu yg mendalam
    dan yg pasti akidah yg mantap

  4. mmg panjang but worth reading
    macam2 rasa dan perasaan ada bila baca ni
    tak tau hendak diterangkan

  5. kalau ade kawan2 yg leh membetulkan yg tersilap..menjelaskan yg terselindung..harap dpt dikongsi ye..sbb yelah..bmbang gak artikel dpt kat mereka2 yg berfikiran pendek..buatnye percaya sume…hoho

  6. ya betul tu, actually bnda ni dah pn berjalan.
    apa yg penting adalah kita mengikuti Al-Quran, Sunnah & Hadith, Ijmak ulama serta qias

  7. nape xde org reply pun..bzz ke sume???

  8. sabar la ye, mungkin mmg masing2 tgh sibuk tu
    pemuda pn dah lama tak dengar kabar berita
    puteri dan rulza pn sama

  9. sorry, quite busy lately

    berkenaan yg flaini kongsikan utk bacaan bersama itu, apa yg boleh sy komen adalah, Sesungguhnya semuanya itu tidak berlaku dan terjadi dengan sia-sia dan tidak terjadi dengan sendirinya. Semuanya itu adalah dengan izin Allah. Yang penting adalah kita cuba mendalami dan mengamalkan penghayatan Islam yang sebenar. Jika kita tidak boleh mengubah perkara yang besar, biarlah kita mengubah perkara yang kecil dahulu dan bermula dari diri kita sendiri, kemudian org yg terhampir dengan kita.

    Kita perlu bina keluarga muslim, wujudkan biah solehah, dan kemudian baru kita kembangkan kepada daulah islamiyyah. kepada kerajaan yang dipimpin Islam.

    bina kekuatan rohani, dalami al-Quran, fahami, hayati dan amalkannya. pegang kepada al-Quran dan as-Sunnah sebagai panduan, dan para ulama sebagai rujukan.

    wallahuaklam.

  10. thanks mofas….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: